söndag 6 juni 2010

en annat slags firande

hej blogg! stapplade nyss hem från jobb lagom för att se en kille ratta skallen i marken utanför garage. första hjälpen gjordes och jag undrar lite om han dog eller fick leva. kanske var det hela ett skickligt stunt? han ville hångla, låtsades dö, konstgjord andning, tunga i halsen, mission completed! nu shottar han säkert tequila och trattar öl ur sådan där "sugrörshatt" som birasvennar har på sig på midsommar. en ambulans med skrikande sirener åkte just förbi så kanske inte. kanske han dog.

jag har lyckats jobba 30 timmar plus de senaste två dygnen och när jag är färdig med jens lekmans "psychogirl" så är det min tur att ratta skallen i marken. owen pallett i torsdags var föresten precis lika bra som jag hoppats på och nu är jag återigen olyckligt kär. en snitsig cover på caribou's odessa och sen har man halva inne på mig! skoja.

-

på mig? i mig? hos mig? äh, vi hörs när jag har sovit tillbaka mitt förnuft. tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar