torsdag 3 juni 2010

gammelräven gör det igen

hej blogg! all sol gjorde mig sjuk och sedan det förra inlägget författades har jag varit sängliggandes med skallen full av snor.
folk snackar om johnossis senaste släpp och i skrivande stund sitter jag och lyssnar igenom deras "mavericks":
johnossi? jag trodde liksom de gick i graven efter första skivan (som förvisso var väldigt bra, där och då) men enligt spotify har de levererat nåt nytt nästan vartannat år. kul att det går framåt för vissa!

eftersom jag är en människa utav den rastlösa rasen så har jag beslutat mig för att vara frisk nu. 24 timmar i mitt rum och sen är jag färdig med sjukan. snoret i min tunga skalle indikerar på att jag borde stanna hemma ett dygn till men jag har biljetter att lösa in och ska alltså se owen pallett på landmark ikväll. när jag bodde i paris var jag dödligt kär i owen pallett. jag drömde om att han skulle lära mig spela fiol och ta med mig ut i världen. det blev ingenting med det och enligt rykten är han fortfarande homosexuell. jahapp.

lassar en torsdagslåt och den får neon indian stå för. en dag är jag också en musiker från brooklyn. tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar