fredag 11 juni 2010

okontrollerade, hysteriska dagar

jazz blogg, jag har jobbat. och jobbat. och jobbat. hela veckan. nu är jag trött i kroppen men rik på kontot.
vad ska jag göra för mina pengar? svar: åka till chigaco! lite smidigt har vi lyckats tajma in vår resa till amerikatt samtidigt som detta sker! jag föreslår att vi tar bilen och passar på att fika i cleveland på dit och hemresa! vem är med?

eftersom jag bara varit full kanske två gånger den senaste månaden (?) så tänkte jag fira min lediga helg med massa parköl och uteserveringsöl och sommaröl och kanske en hångelöl. grabbarna har flugit till stavanger och jag sitter och trycker i en 120 kvm-lägenhet så kanske lite hederlig hemmafest också får stå på tapeten? ger er en trevlig lite halvpepp nattsång att smida vidare mina planer till. gunatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar