onsdag 4 maj 2011

med maj i luften

hej blogg! här sitter jag med idomin över hela händerna och väntar på att mina handsprickor ska växa igen.
av okänd anledning har mina händer valt att spricka mitt över långfingersknogen och det gör satans ont kan jag lova. ajaj,
imorgon kommer äldsta syster zetterman till stan och vi ska leva lugna livet om man bortser från att jag jobbar hela helgen.
det blev väldans massa alkohol i april och nu har jag kanske tre vita veckor innan primavera sound brakar lös och jag ska vara full i barcelona twentifårseven.

köpte en fin femtiotalsinspirerad bikini som jag kan ligga och vara blek i där borta i spanien då inte alla tusen band jag vill se spelar. trodde minsann att jag skulle få till en fin solbränna innan sommaren kom och tog över men det ser inte så ut när jag kollar mig i spegeln. fem fräknar och två finnar är allt solen hittills gett mig. synd.

eftersom jag laddar inför beach 2021 så ska jag ut och jogga nu. om jag joggar tre gånger i kvartalet så kommer jag säkert vara hetase baben på beachen om tio år så det är väl bara att sätta igång! ba sluta grogga börja jogga, hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar