tisdag 24 maj 2011

över stormiga hav

tjena blogg! om en timme har jag precis hoppat på flygbussen som skall ta mig till bergens flygplats. enligt rykten så hinner jag precis flyga iväg via oslo innan askan från island drar in över skandinavien. kul för mig.
kom fram till att det bästa var att inte sova inatt så jag surplar kaffe och röker massvis med cigaretter för att hålla mig vaken.
mina ögon börjar bli suddiga men här finns ingen tid att hänga läpp. i barcelona skiner solen när jag landar och väderleksrapportören har lovat trettio grader. ossa!

idag lyckades jag på något sjukt sätt få mig ett förstahandskontrakt på en etta i malmö. trettiofem kvadrat blir om två månader mina och jag längtar nästan ihjäl mig lite. hela livet verkar öppna sig och jag tänker verkligen passa på att njuta av mina två resterande månader här i bergen där jag dessutom kommer vicka som butikschef på weekday. ba scuubiduubiduu.
nejni, nu ska sista packningen packas och jag ska preppa mig själv med somriga kläder. vi hörs förmodligen när jag är i spanien och om inte det så hörs vi när jag kommit hem. hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar