lördag 21 maj 2011

det där tvåtusenett

hej bloggie! slogs av ett skrämmande konstaterande; det har hunnit gå hela tio år sedan jag var fjorton bast!
liksom vad hände? jag har inte åldersnoja någonstans men tio år har ba flaxat förbi och det känns inte som så.
jag kan fortfarande minnas min hjärtskärande tonårsångest bulta i mina leder och jag kan fortfarande klart och tydligt minnas hur jag satt bakom jens på hans skitiga gamla moppe. går tiden verkligen så snabbt?

klockan har redan hunnit bli tio (på tal om tid) och jag har väntat på jordens undergång hela dagen. uppenbarligen måste profeten räknat fel ännu en gång så vad gör man nu? handsome furs är svaret! jag ska dansa som att det inte finns en morgondag. förhoppningsvis hittar jag nån att rulla tunga med men mina förväntningar är låga. jag ska nog ge upp män helt tills jag befinner mig i malmö. i malmö är alla snygga killar snygga och det är ju bra.

nejni, mitt hår ser ut som en höstack så jag borde preppa glansdropparna och göra mig redo för kvällens bravader. imorgon är det söndag och då städar jag upp efter sjuttonde maj. vi hörs!

1 kommentar:

  1. Glansdroppar är onekligen bästa boten mot höstackshår!

    SvaraRadera