torsdag 19 maj 2011

så smider du planer

hej bloggen! de senaste timmarna har jag suttit och försökt knåpa ihop ett spelschema inför primavera sound som går utav stapeln nästa vecka. det är förbaskat svårt alltså, alla spelar samtidigt eller med en halvtimmes mellanrum och därför måste jag prioritera och prioritera bort. torsdag och fredag är hittills avklarade och uppstyrda. gold panda och flaming lips ryker nog för salem medan suicide dessvärre bankar ner caribou och sedan är det schönt att girl talk går på scen klögen halv fem på morgonen för då kommer jag vara pigg och fräsh och dansa satan kan jag lova er!

tänkte att jag skulle glo på top model america ikväll men eftersom jag inte är en rutinerad tv-tittare så glömdes ytligheterna bort och jag funderar därför på att bli bitter eller gå och lägga mig eller kanske borde jag läsa klart någon av alla mina tusen påbörjade böcker. okok då, båten av nam le här kommer du! sedan kan jag ba tipsa lite om mattias igen:

Latest tracks by Mattias Göransson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar