fredag 4 november 2011

i fablernas värld

hej bloggen! julia och lisanja har hunnit åka hem och jag har hunnit läsa ett kapitel i min bok.
i onsdags for vi till köpenhamn och spelade biljard. vi vann inte mot några danskar alls.
trallade förbi christiania och kände oss som hemliga poliser. varje gång någon knarkade viskade vi till varandra och folk trodde nog vi var fbi från sverige. kände mig som fbi från sverige också.

nu är fredagen redan långt gången, jag dricker kaffe och lyssnar på electrelane. tänker att jag borde lägga på ett kol eftersom rebecka och anna bjuder upp till rödbetssoppa och vin. jag orkar inte lägga på ett kol för jag har blivit lat och såsig. istället vill jag bara njuta av mitt kaffe och att jag äntligen skaffat wifi.
men. nej. nu jäklar ska det glöda. vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar