onsdag 30 november 2011

nattugglorna säger dem

hej blogg! jaha, så försov man sig idag igen. tror min sömncykel är inne i någonslags svacka. jag somnar inte och när jag väl somnar så vaknar jag inte. varför är det så? i väntan på att nästa lektion ska börjar försöker jag komma ikapp mitt humör som även det är inne i någonslags svacka.

jag brukar egentligen ha världens bästa morgonhumör. sådär ironiskt bra. jag sjunger och valsar omkring och ler och är glad. jag brukar egentligen ha världens bästa humör över lag. det brukar vara kul att vakna och leva och jag brukar inte hänga läpp över i princip något. de sista veckorna har jag dock stigit upp och varit så jäkla arg, något som har hållt i sig framåt eftermiddagen. irriterad på allt och alla.
när jag är arg jag vill typ sparka på äckliga gamlingar jag ser och nita busschaffisen. jag vill lägga krokben för de som kommer i min väg och jag vill samla alla jävla idioter och svippa dem i en buss över ett stup. varför är det så?

aja. positivt, man ska tänka positivt. jag ska tänka positivt så kanske jag får tillbaka mitt strålande lynne inom kort. hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar