onsdag 9 november 2011

då orden inte når ut i fingrarna

tjena bloggen! sitter och försöker pussla ihop en novell som ska vara inlämnad imorgon.
det går sådär. jag är stressad och meningarna blir lika torra som vår lille kung. synd för mig.
tror minsann jag har tappat skrivglädjen jag en gång besatt. allt jag numera plitar ner känns tråkigt och opersonligt, meningarna snubblar över varandra medan orden stavas fel och styckesindelningen knappt existerar. varför blir det så och varför var det inte jag som skrev jpod? frågorna ba hopar sig.

så, berlusconi valde äntligen att hoppa, den där rapparen gick och dog, vintern är tydligen försenad men jag klagar inte och istället ska jag nu dyka in i orwells 1984 i hopp om inspiration till mitt egna skrivande. på fredag kommer allison till stan och vi ska hänga, flänga, cigga, öla och mysa hela helgen. pepp! låter alela diane avsluta er kväll, vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar