onsdag 23 november 2011

vilken jävla soppa va

tjenixen bloggie! käkar champinionsoppa och lyssnar på zola jesus samtididigt som jag tänker på att jag vill flytta utomlands. dublin, paris, london, berlin, wien, barcelona, new york, tokyo, rom, montreal, anywhere!
jag trivs ju verkligen här, det handlar inte om det. men livet står liksom stilla i sverige. folk sluter sig i sina bubblor och man umgås inte på samma sätt som man gör i resten av världen. ingen kommer och plingar på dörren här och ba tjena jag har med mig en rulle, ska vi se?

så jag ska träffa marvin i veckan. han tycker också malmö är lite tråkigt av och till, men vem gör egentligen inte det? vi kan snacka skit om det svenska systemet där folk är privata och mystiska på det dåliga sättet.
säger egentligen inte att jag är bättre alla gånger, men jag bjuder ju åtminstonde på mig själv och försöker öppna dörren då någon plingar på. ja.

vilket bittert inlägg det här blev. men jag är nog lite bitter för en gångs skull. och jag saknar bergen lite. så är det med det. hejrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar