lördag 2 februari 2013

så säger vi farväl

hej bloggen! jag har precis lyckats kurera mig från en dunderförkylning som lyckligtvis försvann lika snabbt som den kom. lyssnar på handsome furs och tänker på hur jag lärde mig spela gitarr tack vare dem. alltså, jag påstår inte att det var dan boeckner och alexei perry som lärde mig lira. men, jovisst var det tack vare dem jag faktiskt släpade mig fram och tillbaka mellan gitarrlektionerna och hemmet.
nu finns inte handsome furs längre och jag har faktiskt inte ens sörjt dem här i bloggen innan. det ska jag göra nu. handsome furs var under så många år mitt favoritband. både på skiva och live. och jag hann se dem, inte en, inte två, inte tre men fyra gånger innan de valde att begrava sitt projekt. tur för mig. synd att de begravde handsome furs. jag saknar dem. jag saknar att få längta efter ett nytt album med dem. så ja, här får ni låten som gjorde mig till en lite bättre människa. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar