onsdag 11 februari 2015

på samma sida av havet.

jag lyssnar på angel olsen och röker cigaretter. det är natt och idag postade jag mitt brev.
tänker på hösten och hur jag hoppas jag kommer spendera den med han jag håller kär. förmodligen inte eftersom jag har drömmar om paris och han sitter borta på andra sidan atlanten med ett behov att vara där just nu. det gör mig lite ledsen men samtidigt så tror jag att ifall det är menat att vara så ses han och jag på samma sida av havet en dag.

såg en bild på en "grisapa" idag och är rädd för att drömma mardrömmar då sömnen väl fått falla över mina ögonlock. cocteau twins blev förresten aldrig bokade till årets PS men det är okej och i min fantasi ska jag fortsätta hoppas. var hade vi varit utan fantasin förresten? det är nog den och musiken som är min räddning då vintern känns för lång och dem jag helst av allt hade velat umgås med är för långt bort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar