torsdag 21 september 2017

en häxa jag sent glömmer

hej bloggen! igår såg jag det fantastiska bandet witch tillsammans med jacco gardner och ojojoj vilken grej! jag hade väntat mig en storslagen spelning men blev ändå förvånad över hur fantastiskt det var! jag låter extasen från igår traska rätt in i extasen för idag är nämligen dagen då jag ska få se bon iver igen. lyckades efter många desperata försök äntligen få tag i en biljett till det för länge sedan slutsålda eventet och känner mig så känslosam nu att jag mest vill gråta över mina privilegier. dock finns det inte tid för tårar denna stund. jag måste jobba och solen skiner över min lilla gård dagen till ära. livet är bra och hösten är fantastisk. om två veckor kommer sälen hit.

här får ni en dänga från gårdagens stjärnor! kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar