torsdag 28 september 2017

varje dag - ett liv

hej bloggen! idag är mina ögon svullna från gårdagens gråt, men annars mår jag som en solstråle. jag tror det är viktigt att tillåta sig själv att vara ledsen mellan varven. det är okej liksom, livet är jäkla traggligt ibland och för det vill jag gråta. samtidigt är livet också himla fint och häftigt och superbra andra gånger. tillåter en sig själv att vara ledsen så blir det nog också lättare att därefter tillåta sig själv att vara glad. och glad är jag. de sista veckorna har varit så bra som det bara går och jag tror inte det kommer vända heller. imorgon är det inspark i skolan och på lördag ska jag se lene lovich. ahhh hjälp, lene lovich!!! hur sjukt är inte det? lene lovich är min biggest girl-crush ever och en av de coolaste kvinnor som lever idag. jag brukar klä ut mig till henne på halloween och under förra årets äggrullartävling i montreal så tävlade hon som ägg i mitt lag tillsammans med nina hagen. mjao wow, jag är så taggad! här kommer en lene!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar