måndag 6 oktober 2008

tillbaka i träsket

aj alltså. jag är återigen fast i six feet under. var gång jag tar ett break från serien glömmer jag bort hur fantastiskt bra den faktiskt är. säsong två rullar nu flitigt i min lilla dator men samtidigt som familjen fischer gör mig lycklig så får jag också massa trubbel att tänka på. så som nates sjukdom. jag vill bara hoppa in i skärmen och styra upp alla dåliga ting som sker.
tror verkligen inte detta är bra för mitt arbetskrackliga jag.

idag unnade jag mig en shoppingspree för att fira min lediga kväll. jag investerade i en ulljacka, och vattentäta skor. en klänning, en kjol och magnetic fields 69 lovesongs var andra prylar som också fick följa med hem. min garderob börjar sakta men säkert svämma över men ändå blir den aldrig komplett. märkligt. ett bra fakta är iaf att jag och lasse får 1500 nok och tio öl på cementen för att lira i tre timmar. jag har smygreklamat hela helgen och hoppas på ett fullt dansgolv så att skivsnurrandet kan bli en stabil extrainkomst. det vore fint.

på torsdag spelar television personalities i bergen. jag skulle innerligt gärna åka och se dem. på torsdag spelar dock built to spill här i stavanger och jag väljer nog det närmre alternativet. ibland blir jag glad över att det faktiskt verkar finnas folk med smak här i denna lilla håla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar