onsdag 22 februari 2012

och inte vilken onsdag som helst

god morgon blogg! mina ryggproblem har börjat komma tillbaka efter ett uppehåll på en ungefärlig månad. vaknade halv åtta och kunde inte somna om trots att jag var så trött att jag nästan kräktes. jäkla rygg alltså, aldrig får man lite frid. men, jag håller humöret uppe trots att jag även lyckats dra på mig en förkylning! ska koka starkgröt och sedan pinna bort till orkanen där skolarbete ska få barrikera större delen av dygnet. stackars alla som får sitta brevid snoriga mig. ehe.

drömde att jag hittade massa gamla inspelningar på mig själv från tiden jag var med i idol så när jag vaknade trodde jag att jag varit med i idol. det har jag inte och tur är väl det. i drömmen sjöng jag som en riktigt rostig kratta och det är synd att det bara var en dröm för annars hade svt kunnat slänga ihop ett humorprogram av de där filminspelningarna och jag hade kunnat bli känd. taskigt sätt att bli känd på men ja, vad gör man inte för lite uppmärksamhet?

snart är det dags att börja söka unis in för hösten. jag har blivit så himla splittrad i var jag vill studera någonstans. skottland är ju liksom det som idag ligger närmast hjärtat men according to uni of glasgows hemsida kan man inte plugga enstaka kurser där utan måste hoppa på en undergraduate på fyra år vilket  ju känns lite maffigt. då kan jag ju lika gärna söka till tish eller annan skola i amerikatt på en gång. eller så stannar jag har i ett år och lär mig akademisk engelska så jag förstår skillnaden mellan undergraduate och postgraduate? så många möjligheter, så lite tid! här får ni en morgonsång att bita i tills jag bestämt mig:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar