lördag 30 oktober 2010

att blåsa upp till storm

hej blogg! vilken dag jag haft! lyckades snylta i mig nästan hela tre timmars sömn imorse och efter det har jag gått omkring som ett vandrande lik. kom hem med halsont och hosta. nu har jag vilat, badat, käkat yogurt och övervägt tanken på att gå ut ikväll.
mitt förnuft säger åt mig att jag verkligen bara borde stanna hemma och vila upp mig inför vintern men å andra sidan så har jag aldrig riktigt lyssnat på förnuftet.

halkade in på tiac och bönan jag tänker posta under. jag älskar tempot i låten när han sjunger frasen: like a stone from your heart let's go, like the world you used to know. det svänger här va! videon ska vi väl inte gå in på men om ni, så som jag, gillar musiken så kan jag tipsa om att ni finner allt från dessa herrar på vår vän spotify. här kommer det då, var redo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar