måndag 4 oktober 2010

i knarkarskogen sover inte ens trollen

hej blogg! gårdagen spenderade jag i min säng. hade drabbats av en bakfylla som varken tillät mig att äta eller dricka. allt jag kunde göra var att må illa tillsammans med hela säsong två utav skins. klockan elva hade chris dött, cassie dragit till new york och sid stulit en kista. jag gick då ut för att leta mat.

somnade igen runt ett och vaknade idag av två junkies som stod och skrek på varandra utanför mitt fönster. det är priset man får betala om man vill bo stort alltså. tänkte härja tillbaka men ångrade mig då junkiesarna verkade arga och kanske skulle gått till attack mot mig. javäl, jäkla knarkare! idag är jag hur som helst ledig och tänkte ägna mig åt att försöka hitta franska mtv-hits jag senast hörde för tre höstar sedan. kanske tar jag mig en promenad i min fina randiga regnjacka, kanske låter jag bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar