lördag 30 oktober 2010

riktig kärlek brinner upp på en månad

hej blogg och god morgon! jag är precis hemkommen efter en hektiskt, men underhållande, kväll vs. natt på aroma.
om två timmar är det dags för mig att hoppa in i dushen och preppa arbetspass nummer två detta dygn.
det känns okej, verkligen. att se fulla "vuxna" människor dansa omkring och klämma andra fulla "vuxna" människor på rumpan trubbar av dig på den nivån att du inte längre fruktar morgondagen. allt kommer gå fint, så länge jag inte blir en av dem.
mitt liv kommer gå fint, så länge jag inte blir en av dem.

livet över lag känns föresten ganska okej. jag får hångla mellan varven, tjänar okej med stålar, bor hyfsat bra, har vänner/familj i min närhet. bergen är helt enkelt bra men trots detta går jag och väntar på nya spännande tider och ifall jag känner mig själv rätt så vet jag att dessa tider inte ligger allt för långt borta. norge börjar faktiskt kännas ganska så avverkat och inom kort tid tror jag faktiskt att jag är redo för att flytta hem igen. eller bort. varsomhelst men hursomhelst till ett ställe där dagens såkallade "vuxna förebilder" inte jazzar runt som en bunt sextonåringar som just förlorat sina oskulder.

ajajaj. ojojoj. dags för mig att få de där två timmarna med behövlig skönhetssömn. kan bjuda er som fortfarande är vakna på en liten nattlåt att somna till. vi ses en annan dag. hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar