tisdag 11 januari 2011

ditmålad dålig blodcirkulation

god morgon blogg! idag går jag till jobbet i långklänning och med en blazer ner till fötterna över det. har smetat på mig litet blått läppstift och nu är jag redo att möta arbetslivet alltså.
såg filmen zombieland igår och den var väl okej. kanske var det den som inspirerade mig till de blåa läpparna. hursomhelst så tycker jag om woody harrelson. han har en lite sådär underfundigt dålig grabbhumor som även jag kan uppskatta mellan varven.
att bill murray föresten hade en liten roll där han spelar sig själv i zombieland är också någonting jag tycker var skoj. så var det med det. lyssnar på lite dubsteb och längtar efter att mina utelivsdagar ska ta fart igen men det dröjer en liten stund till.
har någotsånär kommit in i rytmen där jag inte är bakfull och varje morgon jag vaknar känns fin och bra och jag är pigg och fräsh utan andedräkt som hulken. jobb rycker i tråden så här säger jag farväl. vi ses sen! ha en god dag eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar