tisdag 4 januari 2011

du är inte själv

hej blogg! jag har visst bankat in en mild hjärnskakning i min lilla skalle och så var det med det. satt hos läkarvakten i sju jäkla timmar igår och så var det inte mer med det.
huvudvärken sitter där den ska och jag har lite feber och illamående men annars mår jag nog bra om vi bortser från hosta och snor i näsan. skönt att det varken var hjärnblödning eller nån svullen tumör som orsakar den absurda smärtan innanför mitt pannben.
den är absurd. huvudvärken alltså. jag har aldrig haft så här ont i huvudet någonsin tidigare. aja. suit your self liksom. jag kan inte skylla på något annat än vintern och får sona för mina synder utan krav på medlidande från någon.

lisanja skickade säkerts! nya låt till mig igår och nu kan jag inte slutalyssna . senaste skivan tyckte jag aldrig var en hit men ojojoj vad fint detta är alltså:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar