söndag 9 januari 2011

det nya tjugofem?

hej blogg! så är man hemma efter en helkväll på stan. vi gick till landmark och jag köpte en fanta att sippa på. såg "pappan".
han var fortfarande lång och snygg och mystisk och såg ut som vilken tjugosjuåring som helst. dock är han trettiosex år, har kids och är separerad. jahapp.

innan jag snackade med "pappan" första gången visste jag dock varken om barn eller ålder så jag svängde med håret och blinkade med ögonen. och jag fick hångla och gå på romantisk månskenspromenad. det var fint men i slutändan resulterade allt i att jag kände mig ung och naiv och han nog kände sig gammal och gubbig. så jag tänkte inte mer på han. tills idag. kanske jag borde tänka om? följa ylvas fotspår och sikta in mig på äldre män? han är ju trots allt lång och snygg och mystisk. och trettiosex. och har barn. två. det kanske kan bli nåt? heh.

anyway. landmark var crowded så vi gick vidare till legal innan jag hunnit närma mig mannen och som avslut på kvällen så köpte jag en eplemust jag svepte som en starköl. nu är jag hög på socker och ska ta mig en cigarett innan jag går på den där dejten med palahniuk som jag lovat. vit vecka ett av tre avklarad. hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar