onsdag 12 januari 2011

vardagslyx/vin på sunkställen 1-0

tjenixen bloggi! varje gång jag ska skriva några rader här ser jag en liten "internetskylt" som det står "tjäna pengar på din blogg" på. varje gång tänker jag att "jovisst hade det varit trevligt" men så orkar jag aldrig klicka på skylten och istället är jag lojal mot er kära läsare. vet någon utav er dock vad som skulle hända ifall jag klickade på den? skulle typ internetstaten skicka en check med en dollar för varendaste inlägg jag skrivit eller måste jag börja göra massa sliskig reklam för mig själv? man kan ju undra alltså.

jobb och sushi och idag beslutade jag och tarik oss för att starta ett band som stojar och trycker på dånande synthar varvat med kanske lite gitarrstön och osammanhängande texter. det blir nog fett och jag lyssnar i skrivande stund på weird records alla samlingsskivor och finner inspiration. har börjat tappa ett badvatten och tänkte dock byta sleep museum mot timber timbre om en liten stund och därefter ska jag bara koppla av. kanske ska jag även tända några värmeljus och slänga på en ansiktsmask innan mina nytvättade lakan ska få söva mig (eh). livet i nykterhet är ett lyxigt liv och till er stackare som fått en klapp på axeln av partysatan så säger jag: synd för er!

förstnämna band får stå för godnattvisan. vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar