onsdag 29 juni 2011

förväntningar och bebisget

hej bloggen!
jahapp. så var man hemkommen och tillbaka i ett regningt bergen. fy satan vad det faktiskt regnar här, någonting jag helt hunnit glömma bort under mina veckor i amerikatt. och oj vilka veckor vi haft! jag vill tacka lovis, adrian, frida, pablo, abby, albie, felix och alla andra. jag orkar inte ens börja på en sammanställning som om du vill veta vad vi pysslade med i texas/det stora äpplet får du skicka ett mail och med lite tur kanske jag så även svarar på det. heh.

javäl. kan meddela att livet går framåt. är nyss hemkommen från landmark där "how to dress well" bjöd till med skära toner.
vi surplade cola och hade öronproppar som en annan småbarnsmorsa men har man ont i levern ska man inte dricka öl.
fick föresten svar från min skola idag och jag kom in! fick föresten bilder på lägenheten idag och den är min! med största sannorlikhet får jag ett litet extrajobb på weekday/monki och nu är hela mitt liv i malmö så gott som uppstyrt.
skolan verkar soft, lägenheten verkar gullig och jag har ingenting förutom en huvudvärk att klaga över.

imorgon blir det att gå upp i ottan igen men det känns fint för jag slutar runt lunch och den hade jag tänkt att dela med emelie.
tjarå. ger er en helt omanipulerad bild på bebisgeten och mig som avslut. vi var på klubb ihop. aja. puss då!

1 kommentar: