onsdag 1 juni 2011

som de gör i spanien

hej bloggie! nu var det år och dar sedan jag sist skrev här. primavera sound var det. och vilken grej!
i två dagar hade jag ångest och ville tillbaka. nu har jag också ångest och vill tillbaka. såg massa feta band med smala indiekillar i sig och jag dansade och dansade och lärde känna världens bästa ida.
mest för min egen skull (och för att ni som inte var där ska bli avundssjuka) skall jag nu lista vilka härligheter jag fick se. okej, här kommer smällen: fleet foxes, phosphorescent, girl talk, blank dogs, the flaming lips, salem, caribou, gang gang dance, tallest man on earth, belle & sebastian, pulp, pj harvey, animal collective, glasser, james blake dj-set, twin shadow, suicide, odd future, lindström, jamie xx och slutligen ariel pinks haunted grafitti! där ser man. avis?

nästa vecka flyger jag till texas och fram tills dess ska jag leka butikschef och fixa och dona. jag saknar pernilla och allison så att det gör ont i hela magen men det är okej. imorgon är jag ledig och jag firar med öl. lika bra, det är ju bara sommar en gång om året. heh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar