torsdag 16 juni 2011

sadant som bara sker i texas

hej bloggen! igar korde jag bil for forsta gangen i mitt liv. en stor jakel ocksa.
forst forstod jag inte vad som var gas och vad som var broms sa det gick snabbt som satan. nar jag hajjade bromsen stannade vi snabbare an blixten.
eftersom man inte behover tillstand for att fa ovningskora har sa tankte jag passa pa att lara mig fickparkera. hoppas jesse vill stalla upp med bade bil och lararformagor.
det ar sjukt varmt i texas. idag brande jag nasan nar jag gick for att shoppa vintage pa ett coolt stalle. kladerna jag kopte forvandlade sig till skrot och nu ar jag en rosa plastservis samt en viewmaster rikare. kul for mig.

vi spelar ganska mycket biljard men enligt de vi bor hos sa gor alla i austin det.
pa fredag eller sondag aker vi nog vidare till new york. vi har hittat en rideshare via craigslist som later oss overnatta en natt i nashville. nashville ar kanske min dromstad sa jag hade inte bangat. dock tar det tva dygn att kora harifran sa da missar vi halva new york. fem dagar dar vs. en natt i nashville. hmm?
nu ska jag fixa frippan sedan ar det dags att borja halsa margarithas. eftersom jag inte fick en tunga fran texas i min mun igar sa haller jag tummarna for ikvall. hejra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar