onsdag 8 juni 2011

sånger med en massa oh

hej blogg! tvätten har jag "tagit hand om" och enligt min spotify har jag även fått skattepengar från aroma. eftersom jag inte hittar min bankdosa kan jag inte få skymta summan men jag anar den, var så säkra.
har föresten lyssnat konstant på caribou sedan jag kom tillbaka från barcelona. tillsammans med ida stod jag längst fram tillsammans med hundra spanjorer som ropade "hola hola" och "mucho bieno" mellan varven av musik. vi dansade och sjöng och stämningen var bland de bättre stämningar som finns och när snubbarna caribou spelade jamelia sjöng alla "oh oh oh oh oh oh, oh oh oh oh oh ooh ooh" tillsammans med dem. därför lyssnar jag på jamelia. om och om. den sista tiden har jag nog lyssnat på jamelia femtio gånger och sjungit oh oh oh-na sextiofem gånger. så kan det gå.
om ni inte har hört jamelia ska ni få den här! pang!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar