fredag 3 juni 2011

saker jag annars inte tänker på

hej blogg! jani, det där med att vara butikschef är både kul och klurigt. om en stund ska jag kila in tidigare till jobbet och knåpa ihop allas löner. jag har aldrig knåpat ihop en lön tidigare. hoppas för min egen och alla andras skull att jag inte räknar fel och gör så att hela bunten endast får en krona var för det hade ju varit trist.

allison kommer och hälsar på mig på söndag och vi ska göra mysiga saker i tre dagar. promenera och klättra i berg, glo på film och laga mat. synd att det är så ruggigt kallt och regnigt i bergen hela tiden. vi kommer bli tvungna att köra på oss overaller och vinterboots ifall vi vill vara ute men eftersom overall är kanske det snyggaste klädesplagget så kan jag inte klaga.
nu ska jag borsta håret, dricka upp kaffen och sedan är det väl dags att göra siffror till pengar. vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar