onsdag 8 juni 2011

in i hettan, ba se vi lättar (eh)

hej bloggen. jag är skitnervös inför fredag då jag flyger helt ensam över havet ända till amerikatt och austin.
har tvättat hundra tvättmaskiner, kedjerökt fyra tusen cigaretter och druckit tre koppar kaffe den senaste halvtimmen men varken koffein, nikotin eller tvättmedel verkar få mina nerver i schack. kanske jag borde köra upp mig på en liter av min kräkssmakande hostmedecin och sedan bara softa loss. skoja. jag har inte en liter kräkssmakande hostmedecin till förfogande så den skippar vi. lite avskedsöl med aina dock. henne träffar jag nästa gång när vi båda bor i malmö så avskedsöl är absolut på sin plats. gjorde en lista över saker jag måste göra innan jag drar och den lyder såhär:

ladda kamerabatteri nr 2
posta kontrakt och kompleteringsuppgifter till höstens skola
ringa gubben med skägget
städa
färga barret
gå till banken och teckna superförsäkring
packa
vattna bullans blomma
hämta väska från emelie
ligga


eventuellt borde jag hämta väskan innan jag packar men förutom det så tror jag att alla punkter utom den sista går att få till. ingen vill ligga med mig här så därför ska jag till austin och haffa schtekiga lantisar från texas. jag hoppas verkligen att alla hetingar har sådandär "porrmusche" som jag tror julia kallar det. de får gärna också ha ett par gamla slitna avklippta turkosa levis-shorts och nån urblekt svart och sunkig tanktop som inte luktar svett.
sedan kan de också få ha brunt lockigt hår och typ fräsha pjucks. de får också lyssna på indiepop om de vill. och kanske spela i nåt halvtaskigt band som ska på amatörturné till malmö i augusti. ja.

nu vill tvätten tumbla så jag springer ner. räkna med fler uppdateringar inom kort!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar