tisdag 9 augusti 2011

så smakar en måndagsnatt

hej bloggie! emelie stack för ett antal timmar sedan och jag är ensam i min lägenhet och uhlala ljuva ensamhet!
jag kommer sakna emelie massvis medan jag är här och hon där i bergen fast just ikväll behövde jag bara få vara lite ensam med tid för att få andas in alla nya intryck.

har haft skype-fest med amie och druckit te medan the antlers har rullat i bakgrunden samtidigt som kvällen flaxat förbi. halsduken jag började sticka för några dagar sedan är nästan klar och livet flyter på ganska fint kan jag bara konstatera.
jag trivs här. kanske är det för tidigt att göra sådana uttalanden men sedan jag kom hit har jag faktiskt inte haft någonting att klaga på. tur för mig.

crystal stilts i lördags var så bra som det nog kunde bli. vi var en liten men uppskattande publik och att allison, linda och oskar rullade in i köpenhamn när klockan hunnit passera midnatt var pricken över i't. vi kom inte hem fören klockan blivit tidig morgon och solens strålar sken över lilla malmö. så är det med det.

-

gällande upploppen i london kan jag inte låta bli att provoceras. oavsett hur motivet lyder så anser inte jag att skadegörelse, våld och plundring är en lösning på några problem och jag hoppas att alla vandaliserande deltagare får de straff de nu förtjänar.
jau, nu skriker min kudde så jaug måuste gau! vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar