onsdag 3 augusti 2011

sen åker vi till köpenhamn

hej bloggen!
enligt bloggtoppen.se har mina läsare ökat dramatiskt sedan jag flyttade till sverige och därför skriver jag några trötta rader för att inte göra er besvikna:

allison har hunnit åka hem och blivit utbytt mot emelie och vi har hängt på stan och sprungit mina ärenden hela dagen.
bärit och dragit, släpat och slängt har vi gjort. lyckades få hem den gigantiska byrån och ikeas hästar har jag också fått tämja. fan vad mycket saker/kläder jag äger. ska starta svart vintagebutik, vill du handla?
fann ett duschdraperi med flamingos på (score!) när vi trillade in på lagerhouse men duschstången jag tidigare köpt visade sig vara för långt så draperiet ligger numera och samlar damm på badrumsgolvet medan duschstången strax ska få flyga ut genom fönstret. aj.

lustigt att man kan bli så trött av att vara ledig och endast sysselsätta sig med saker man har lust till. jag somnar med huvudet i tekoppen om tre minuter så min rosiga säng ska strax få sluka mig. på lördag spelar crystal stilts i köpenhamn och det blir en hit alla gånger. ska hänga med henriette som jag inte träffat sedan jag bodde i stavanger och vi ska bli fulla och dumma innan klockan slagit sjutton och så var det med det! jao jao, som man säger på skånska. vi hors imougoun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar