onsdag 17 augusti 2011

sista dagen i det fria livet

hej bloggen!
way out west har passerat och vi har dansat, gråtit, skrattat och varit fulla. thåström var så väldigt fint att jag inte kunde låta bli att spilla några tårar. världens bästa amie stod och höll om mina axlar och jag mindes tillbaka till tiden då man var kär och olycklig. edward sharpe, robyn, santigold, jenny wilson & tensta gospelkör, prince och kanye west var resterande akter vi lyckades få med oss. ojoj. tack linda, lärkan och dalenda alltså. vilken helg!

nu är det ny vecka dock och imorgon börjar jag skolan. skolan och jag ska bli bästa vänner och jag är så sjukt motiverad att jag nästan gör kullerbyttor! på fredag ska jag gå och handla pennor och block innan malmöfestivalen kör igång och vi skall få skåda cocorosie, iron and wine och jj. christian är här och hälsar på och det är gosigt men snart börjar som sagt det andra livet och då får man se hur allt blir!

sitter i köket och lyssnar på vit päls samtidigt som det regnar utanför. förhoppningsvis lyckas jag och min tvätthysteri haffa en tvättid nu i eftermiddag, det hade varit bra så man slapp gå i trasiga kläder första dagen i resten av mitt liv. hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar