tisdag 2 augusti 2011

ytterligare inköp

hej bloggen! jahapp, så var man en cykel rikare! den är skön att cykla på och knarrar sådär mysigt.
funderar på att måla den rosa bara för att jag ju älskar rosa. cyklade omkring en stund tills jag beslutade mig för att ringa på en annons gällande en stor femtiotals-byrå. sagt och gjort, jag cyklade dit och byrån var enorm och perfekt och sjukt snygg så jag betalade handpenning och imorgon ska jag muta pappa att köra och hämta den för mig.

nu behöver jag bara en soffa och en stringhylla och ett par högtalare och en moccamaster och nya knoppar till köket och två vita hästar att hänga kläder på sedan är mitt hem och mitt liv (ehe) komplett!
snodde en tvättid av någon som inte tvättade och nu måste jag pinna ner till stugan och hänga upp den innan någon arg granne kommer och ger mig stryk. so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar