tisdag 14 augusti 2007

balansgång mellan hustaken

en idol jag har i mitt liv är cillian murphy.
det hela började med att jag fick låna alexandras vhs-spelare och filmen 28 dagar senare. efter den dagen var jag fast. jag såg filmen fyra gånger på samma dygn och kan inte sluta älska den.
nu blir det istället en gång varannan månad men cillian har fortfarande en stor del i mitt hjärta.
så stor del att jag och kristin valde att gå och se pjäsen love song som han medverkade i någongång under februari där han spelade en schitzofren ung man som blir kär i neve campbell och inleder ett "tankeförhållande" med henne.

efter pjäsens slut var jag lyrisk. vilken pjäs och jag hade ju faktiskt sett en av världens snyggaste män i det verkliga livet och inte bara i en film där han antingen flyr från zombies eller spelar kvinna.

när vi till min stora fasa upptäcker att skådespelarna kommer ut och skriver autografer föreslår jag till kristin att vi ska ta till flykten.
jag ville inte ha någon autograf eller verka som en påstridig ung groupie, men kristin knuffar fram mig och tar en bild med cillian vid min sida. varje gång jag ser bilden kan jag inte låta bli att skratta högt för om det är något jag ser ut som så är det en påstridig ung groupie.
det smärtar att lägga upp denna bild här, men jag gör det endå eftersom jag tycker världen borde skratta lite oftare.

2 kommentarer:

  1. hahha siri det där var typ det sötaste jag sett!

    SvaraRadera
  2. HAHA! Mycket möjligt att denna bild är bland de bättre på dig, älskar din min! PUSS

    SvaraRadera