söndag 19 augusti 2007

en sista natt

om ett exakt dygn infinner jag mig i paris, karlekens stad.
en sista natt i london och jag kanner mig extremt ensam.
avskedsmiddagen ar avklarad och jag borde egentligen packa, men jag har storre lust att bara sitta ute pa nagon bank i notting hill och roka samtidigt som jag resumerar england och det gangna aret.
det har varit uppat och nerat och hit och dit men jag maste saga att hela denna tid har over lag varit extremt bra.
jag kommer sakna alla har och det ar med tarar i ogonen jag istallet ska upptacka paris.

igar kopte jag en enorm resvaska. prutade ner den till tretton pund och nu kan jag bli manniskosmuglare om jag sa vill. vaskan rymmer formodligen tva barn eller en hel vuxen kottig man sa alternativet finns.
trots denna gigantiska svarta sak sa tvekar jag pa om jag verkligen kommer fa ner alla mina agodelar i tva vaskor. jag har sa enormt mycket prylar. gallrade bort diverse filmer som tog for mycket plats och jag har slangt alla fula klader, anda ar bada vaskorna i princip fulla och jag har mucho mer att packa.

nu kallar plikten och nasta gang ni hor fran mig kan jag skriva c med knorr pa.
det ar inte illa.

1 kommentar:

  1. Hur gick resan? Ær familjen OK?
    Jag førsøkte ringa dig imorse men det gick typ inte.
    Hoppas allt ær bra. Puss

    SvaraRadera