fredag 9 november 2007

ny tid ny strid

okej, idag är det fredag. jag mår halvkasst men har åtminstonde lyckats sova några timmars middag, eftersom natten inte bjöd på överdrivet mycket sömn.
klockan 05.00 hör jag ett hårt bankande på dörren och förstår i mitt sömndruckna tillstånd att någon vill in.
där utanför står henrik, full och glad. de hade tydligen haft en givande truskelkväll och balle ringde tidigare idag och bekräftade att hon fått ligga genom att låta glad på rösten.
jag ångrar mig inte vidare mycket att jag inte följde med och ikväll tänkte jag istället satsa på att se radio lxmbrg som spelar här.

det blir många spelningar nuförtiden. på söndag kommer jing jongarna hit från london och det ska bli ku att se dem och deras bekanta ansikten. sist var väl i finsburypark då en hippiekille gick runt och bjöd samtliga på haschbrownies eller under en av alla pubquiz-kvällar i oval. jag saknar dem lite. ovalkvällarna. oval har en kyrka som går ut med "give ya handz to god" som största budskap.
där är alla gangtaz och en gång lyckades jag och amanda få me oss en burk målarfärg som gangstersouvenir därifrån.
jag saknar london över lag.
jag tror alla som var med mig där kan hålla med om att vi hade en fin tid där hop.

oj, tiden rinner iväg. klockan är redan kvart i fyra och om en halvtimme ska mina monster plockas upp från skolan.
man blir bekväm när kusiner med datorer hälsar på och man desutom lyckas surfa for free på grannens nät.

1 kommentar:

  1. det dar ar inte ok att skriva siri. dessutom var jag glad for det fina vadret och min vackra promenad.

    SvaraRadera