fredag 30 november 2007

morotter eller moss

efter ett par dagars tystnad kommer jag nu tillbaka.
jag mar halvcracky och har tillfalligt alkoholbreak pga. en otack handelse som utspelade sig i tisdags da nagon fick for sig att bjuda mig pa en drogad ol.
jag ar ok, forutom blamarken over hela min kropp, vilka uppstod alla ganger jag ramlade ihop fran staende innan alexandra antligen lyckats fa in mig i en taxi hem. jag ar verkligen tacksam for att hon var med mig annars kanske allt slutat annorlunda och jag legat styckad i nagon slemmig mans lagenhet i utkanten av paris.
tur att jag har kvar mitt huvud pa min kropp och att nastan alla ben sitter fast som de ska.

imorgon ar det prick tre veckor tills jag packat vaskorna och flygit hem harifran.
jag ser verkligen fram emot min hemfard, efter tisdagen har min hemlangtan blivit valdigt patrangande och just nu vill jag bara spendera min tid ihop med manniskor som vill mig val istallet for snuskiga man pa rokiga krogar.
maste erkanna att jag blivit aningens radd for alkohol och jag kommer garanterat aldrig tacka ja till en ol fran nagon framling igen.

sen har jag ocksa gatt och fatt en hook up pa sveriges nya lilla sota komiker bjorn gustafsson. alla som kanner till youtube borde youtuba han och njuta sa som jag gjort och kommer gora den narmaste halvtimmen!
mossen ar kvar i min lagenhet men vagar inte riktigt visa sig sa som innan, nu hor jag dem bara gnaga och jag far val anse det vara ok sa lange de inte springer langst fotterna pa mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar