lördag 3 november 2007

kraksjuka och banderoller

efter att var allas van kraksjukan har varit och halsat pa mig sa mar jag nu lite battre.
aven fast energin har annu inte kommit tillbaka helt och aptiten fortfarande ligger pa noll sa maste jag anda saga att jag kanner mig piggare an pa mycket lange.
jag har fatt tillbaka en sinnesstamning som ligger hand i hand med harmoni och om ett tag tankte jag ta mig ett bad tillsammans med levande ljus och lisa ekdahl spelandes pa hog volym.

varje host har sitt egna stadium av nagot som inte ar valmaende och jag tror mig ha passerat arets stadie. livet ar varken kasst, vardelost eller speciellt roligt men jag ar helt fine med det och lever som om min sista dag vore kommen.
det finns ingen mening med att ligga och deppa over nagonting som aldrig hant, aldrig kommer handa eller det som dessvarre hant och satt sina spar.
allt handlar om hjarnan och vara olika tankesatt. ifall man tanker att man mar daligt sa gor man det och ifall man tanker att man mar bra sa gor man aven det. (med undantag for riktig sjukdom, tex. kraksjukan dar man verkligen mar lika illa som en dod gravling gor)

familjen ar bortrest och de senaste dygnet har jag spenderat ihop med deras katt och mina alskade vanner i sex and the city. gud vad jag alskar den serien! nu ar det dock slut pa all lazyness och jag ska som sagt ta ett bad och aven fa tillbaka min normalt frascha hygien. sen tankte jag folja med sofia till en brud som heter karin och vi ska alla dricka mattliga mangder vin. livet ar ok, verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar