måndag 24 december 2007

bingolotto och ernst

okej, nu har jag suttit mig igenom hela bingolottos uppesittarkväll och det enda jag vann var en ynka ny lott.
sist jag spelade bingolotto måste varit för typ tio år sedan hemma hos min mormor och inte vann jag färgfemmans miljon då heller. livet är så orättvist. jag ska aldrig mer spela bingolotto höll jag på att skriva fast det är en lögn eftersom jag nu faktiskt har en lott till nästa program och då är det jag som kammar hem millen kan alla få veta!

sen är ernst kirschsteiger typ den roligaste jag vet, även fast han själv säkert inte fattat att han är kul.
han har sån glöd i kroppen att det blev ett stort brännhål i våran tv och nu väller det ernst-rök ur hålet.
idag är det julafton men sådant firar vi inte här och istället tänkte jag sy upp mina två 50 cents-kjolar jag fyndade på fleamarket för några veckor sedan. imorgon blir alltså lugnt och sen ska jag bli knall på tisdag med en skara syskon och vänner. pepp!


ojoj vilken kurre!

2 kommentarer: