fredag 14 december 2007

festligheter och fasaner

okej, sa var det fredag igen.
det kanns som att det ar fredag tre ganger i veckan, eller sa ar det bara tiden som gar snabbt! om en vecka sitter jag pa ett flygplan och skakar med hopp om att inte do. jag ar extremt flygradd och det laskigaste jag har varit med om i hela mitt liv var formodligen den forsta flygresan jag gjorde helt ensam.
ok, nu var jag ju inte ensam. planet var fyllt av andra passagerare, men jag hade ingen bekant att prata med och det var synd och gjorde mig valdigt nervos.
denna gang flyger johan samtidigt, vilket kanns bra. sen blir jag bemott av min fader pa skavsta och det kanns lika bra det.

paris ar sa snuskigt kallt nu. mina fingar ar konstant stelfrusna och jag har borjat nysa ofantligt mycket igen.
vad ska man saga? jag har nu spanat in new york uni. och det verkar ascoolt och jag hoppas att min nyklackta drom blir verklighet och att jag ska kunna plugga journalistik dar med borjan under hosten 2009.
och och och. och inte sa mycket mer for denna gang! helst ska det vara sommar nu, det ar val det enda.

1 kommentar:

  1. Du, om du vill ringa mig när du är hemma så har jag bytt nummer: 0730850688. Fast jag kanske smsade det till ditt Parisnummer? Minns inte. Puss

    SvaraRadera