söndag 9 december 2007

gorillor, brillor, villor

igar snorade jag, for forsta gangen pa mycket lange, pa mig ett par grillor.
en kort sekund overvagde jag att banga men nej, jag samlade istallet modet och sprattlade mig ut pa isen.
det var oerhort uppfriskande att fa glida nagra varv runt isen innan jag drabbades av en extrem vark i mina fotleder.
aningens hardad ar jag efter den harda gardagen, fast fullt beslutsam om att bli skridskokung. jag vill kunna gora piruetter och kottbullar och vad nu alla trix heter. alla som vill far mer an garna hanga med pa skridskodagar under min sverigevisit!

trodde att jag skulle ha mangder av saker att uppdatera er lasare med, fast nu fick jag hjarnslapp och tankte sluta detta inlagg med att saga tjing sving, den 21 dec ses vi!

1 kommentar:

  1. Oj skriller, det var längesen! Jag lyckades undvika det hela gymnasiet så senast jag åkte var jag väl.. 15 skulle jag tro. Nåja, vi ses i början av januari! Ta väl hand om min lägenhet :)

    Kika föresten in på: http://www-und.ida.liu.se/~linsj560/blogg/ - den rosa bloggen!

    SvaraRadera