måndag 19 maj 2008

dödsdömda dagar

meningen med denna dag är att jag, i skrivande stund, egentligen ska spela fotbollsmatch tillsammans med mina arbetskamrater mot en konkurerande restaurang vid namn paparazzi. så som jag sett fram emot detta! mina lagkamrater tror nämligen att jag är värdelös på fotboll, vilket inte stämmer. jag är en riktig fena och trots min korta längd så är jag faktiskt bättre än medelmåttan skulle jag nästan vilja påstå.
men nej, det blev ingen fotboll för mig. var uppe klockan fem imorse för att sedan börja arbeta klockan 06.00 så jag är vägar för trött. pass nummer två denna dag startar klockan sju och jag tänkte ta och nappa några timmar innan jag gör mig redo för att pinna iväg.

helgen som varit bjöd på gratis öl, gratis öl och lite hångel, för en gångs skull. om man skulle stadga sig? russperioden har nått sitt slut, nationaldagen är förbi och nu är det heller inte långt kvar tills sommaren är här påriktigt. lovis och malin är utflugna om en vecka och jag tackar alla högre makter för att jag jobbar stört mycket och för att emelie kommit hit! sen hänger jag även på sofias hype och bjuder på "destrokk" med "MGMT". ojoj vilka killar alltså! om man skulle stadga sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar