måndag 12 maj 2008

måndagsjazz och mandariner

ja. då var färdkosten inhandlad, prylarna nerpackade och läget under kontroll. av någon anledning känner jag mig nervös och nästan lite rädd. gårdagens ångest har duschats bort men trots det sitter klumpen i halsen där som en otäck bakterie.
försöker rannsaka mig själv men kan inte komma på några direkta brott jag begått och jag tror jag åker härifrån med rent mjöl i väskan.

lyssnar på paper planes med M.I.A. och försöker digga situationen, men då jag alltid varit blödig och hanterat avsked dåligt så räknar jag med ett litet nervöst breakdown. kanske är det bara en bra grej, jag har inte blivit ett kallblodigt monster ändå.
paper planes är iaf sjukt bra och rullar på repeat i mina lurar dag ut och dag in och när jag väl kommit på tåget och lämnat norrköping bakom mig kommer jag nog kunna pusta ut lite.

vad ska det bli av mig egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar