lördag 3 maj 2008

russmongon

det är redan maj och jag har tydligen glömt att uppdatera min blogg på ett tag.
jag har sagt upp mig från ica, börjar nytt jobb nästa onsdag, sliter sönder mig och tjänar pengar. på onsdagmorgon klockan 06.00 går mitt tåg från stavanger till oslo, från oslo ska jag sedan ta mig till norrköping och jag beräknas landa klockan 21.25, så den som känner sig manad får gärna stå där, i norrköping, med ett välkomnande leende på läpparna.

försöker ladda ner upp till kamp från piratebay, för jag har skaffat en ipod med oförskämt mycket minne i. upp till kamp ska alltså få sitta där i min lilla spelare så att jag kan titta på kampen i göteborg var dag om jag så vill.

om en dryg timme börjar arbetspass två av tre för dagen. steg upp vid 06.00 för att jobba tre timmar i brödet och sedan har jag dubbelvakt på phileas. jag vill inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar