måndag 3 november 2008

bankmän

idag var jag på banken och växlade in pengar. i kassan satt en ung man som jag nog är kär i nu.
antingen för att han var söt eller så var det för att han vad bankman. började klura på det och kom fram till att alternativ ett dominerar, men att vara bankman är heller inte helt fel. jag kanske borde lägga in en stöt?

i helgen har jobb dominerat. slog mitt personliga rekord och började/avslutade lördagen med 17,75 timmars sträckarbetning.
som belöning på rekordet drack jag sedan öl med lasse och haffade tillslut en zorro men mustash, svart hatt, ögonbindel och hela köret. jag är stolt över mig själv. igår bjöd jag lasse och johannes på sedvanlig söndagsmiddag och vi skrattade sedan gott ihop till kvarteret skatan. nu ska jag packa och hitta mitt pass, efter det printa flygbiljetter på biblioteket och kanske tom. slå till med en kaffe på bökker och börst. imorgon åker vi till ett sjutton grader varmt och soligt new york. hallelujah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar