lördag 29 november 2008

tre simpla tecken

idag har jag serverat sjukt otrevliga bord på restaurangen. tjugosex personer ville alla slita mig i stycken för att jag inte kunde passa på just dem just då. det slutade i att jag började gråta och fick spendera resten av kvällen med att bretta servetter och stapla glas. jag tror jag har arbetat för mycket denna vecka.

tre tecken på att det förmodligen stämmer är:
1. jag är rädd för att somna då jag fasar för att försova mig.
2. jag försover mig.
3. jag börjar gråta när folk är "dumma" mot mig.

nu ska jag sova fem timmar innan jag imorgon ska upp och avsluta denna hektiska arbetsvecka. jag ska samla de sista krafterna och hålla livsgnistan uppe och sedan när morgondagen blivit kväll och jag har kört ett tretton timmars arbetsdag ska jag supa mig redlös, gå till eh typ checkan och efter det sova/se pulp fiction hela söndagen. vinden vänder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar