torsdag 27 november 2008

rusaren rustar upp

idag när jag ögnade igenom rogalands avis så fastnade min blick på en liten annons.
annonsen löd följande: "komode gis bordt!" min första tanke var: ko-mode? efter en halv sekund då jag även upptäckt den medinklistrade bilden förstod jag att vi alltså snackade skåp. girig och med ett "ha behov" ringde jag och vips; nu har jag alltså en fin femtiotalsmöbel att hämta upp. värt.

tror föresten jag börjar få bukt med både stalkern och förkylningen. det går iaf åt rätt håll nu även om jag fortfarande känner mig ganska halvkass och mottar några sms om dagen. det gäller att hålla ut och trotsa den som sätter sig i vägen!

nu ska jag ta och sova innan jag knallar tillbaka in till stan för att hoppa på arbetspass åtta för denna vecka. slutet är nu nära och jag kan nästan känna den ljuva doften av söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar