fredag 31 december 2010

en kort resumé

hej blogg. hur såg alltså 2010 ut för min del? i januari var jag nyinflyttad här i bergen. lite osmidigt väljer jag att starta det nya året med att ramla i sofias trappa och på sådant sätt smälla upp käften. vågade inte visa mig utomhus på en vecka men då den nya läppen växt ut blev det liv i luckan. jag fyllde 23 bast och började jobba på aroma. åkte till och från stavanger x antal gånger innan mars kom och jag blev anställd på weekday. började jobba i slutet på april och en månad hinner pasera. då sticker jag, emelie och lovis till london och letar ost med ylva. juni och juli präglades av jobb, augusti blev månaden då jag hann med emmaboda och berlin, tillbaka till bergen där jobb och fylla dominerade hösten. julia, simon, david, alvin, erik hinner flytta hit.
stockholm i november sedan kommer storebror zetterman på besök i staden. jag bokar resa till tokyo och london och hepp här är vi. så kul kan man ha. eh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar