måndag 20 december 2010

resbesluten va

hej blogg! snackade lite lägligt med frasse i lur. vi spikade reykjavik som första destination. en weekend med lite renskav och varma källor kan verkligen komma på sin rätta plats när den beryktade vargavintern börjar nå sitt slut.
äter man föresten renskav på island? vad är renskav? jag tänker att det är en slags sadel man har på renar eller nåt.
utöver island så tänker jag att det är påtiden att jag drar till tokyo och hälsar på emil också så det kan vi säga också står på tapeten.

är förutom renskaven och tokyo och vargavintern ledig idag. steg upp vid elva och kokade råg/havregrynsgröt. när jag var liten kallade min lille far den kombinationen sädeslag i gröt för "starkgröt" och efter att ha käkat det idag känner jag hur mina muskler sväller upp och jag får en oändlig styrka i alla mina leder. kul för mig.

anyway, borde dusha eftersom jag skall fika med silje om en dryg timme. mitt hår hänger i klasar fast ifall jag låtsas att det är mode så kanske folk går på det och jag slipper dusha. jaja. här får ni cocorosie som avslut eftersom alla vill åka till japan. vi ses sen. hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar